PAUŠÁLNÍ PLATBA

Vhodná doba na změnu správcovské firmy je PRÁVĚ NYNÍ od Nového roku s novou správcovskou firmou. Platíte paušální poplatky spíše ze setrvačnosti, a hledáte partnera pro správu nemovitosti?

Jak začít?
Správu nemovitostí můžeme vykonávat ihned po fyzickém a protokolárním převzetí objektů od vlastníka či předešlého správce. Za předpokladu vstřícné spolupráce ze strany předchozího vlastníka či správce jsme schopni zajistit převzetí dokumentace v termínu do 10 pracovních dnů od podpisu mandátní smlouvy na zajištění výkonu správy přebíraných nemovitostí.

 

PAUŠÁLNÍ SLUŽBY ODBORNÉHO SPRÁVCE – co vše je zahrnuto ve správním poplatku


I. BML Technická správa – údržba

a) Průběžná kontrola funkčnosti objektu

b) Zajištění pravidelných revizí u předepsaných zařízení dle příslušných předpisů

c) Uzavírání smluv a jejich dodatků s dodavateli jednotlivých služeb

d) Organizační zajištění výběrových řízení na dodavatele akcí

e) Zajištění odečtů bytových měřičů a zpracování dat dodaných médií

f) Zajištění provozu výtahů

g) Zajištění havarijní služby 24hod

h) Zajištění úklidu společných prostor domu, chodníků a ostatních přilehlých ploch (vč. zimního úklidu dle vyhlášky vydané Magistrátem hl. m. Prahy)

i) Zajištění zahradnických prací (sekání trávníků, péče o ostatní zeleň)

j) Přebírání prací provedených jinými dodavateli a kontrola faktur za tyto práce

k) Reklamace vad po provedených opravách v záruční době

l) 1x ročně sestavení plánu oprav

m) Zajištění zpracování pasportů bytů, nebytových prostor a domů



II. BML Provozně  správní, ekonomicko  organizační správa

Data o bytových a nebytových jednotkách a jejich uživatelích jsou zpracovávána ve specializovaném softwaru.

a) Vedení a aktualizace přehledné evidence vlastníků (nájemníků)

b) Předpis a kontrola záloh na služby a příspěvků na správu domu

c) Zpracování změn záloh na služby a příspěvky na správu domu

d) Pravidelné zpracování upomínek dlužníkům, (měsíčně) spolupráce s AK při vymáhání dluhů

e) 2 x měsíčně zaslání doporučeného dopisu či dopisu na doručenku dlužníkovi

f) Zajištění služby SIPO, pokud je na domě zavedeno

g) 1x ročně zpracování vyúčtování záloh na služby

h) Zpracování oznámení o výši čerpání z fondu oprav

i) Návrh změny výše předpisů v návaznosti na vyúčtování záloh na služby

j) Tisk evidenčních listů



III. BML Vedení účetnictví

Účetnictví domů je zpracováváno v účetním softwaru a to s odbornou péčí a v souladu se stanovenými předpisy a souvisejícími zákony.

a) Vedení účetnictví vlastníka (zpracování prvotních účetních dokladů, vedení zákonem stanovených účetních knih a evidencí)

b) Sestavení roční účetní závěrky a zpracování podkladů k přiznání k dani z příjmů právnických osob

c) Zajištění styku s bankovním ústavem, sestavení příkazů k úhradě

d) Sledování stavu finančních prostředků na účtu vlastníka (vč. prostředků fondu oprav)

e) Zpracování čtvrtletních závěrek (sestavení výkazu zisku a ztrát a rozvahy)

f) Zpracování čtvrtletních přehledů ekonomické situace objektu

g) Průběžné seznamování vlastníka se změnami v legislativě pro něho podstatných a poskytování běžných účetních konzultací týkající se této problematiky



IV. Dlužníci a vymáhání pohledávek

a) Evidenci dlužníků – měsíční kontrolu stavu dlužníků, komunikaci ohledně vymáhání dle výše a délky dluhu,

b) Zasílání a evidenci upomínek,

c) Poradenství ve věci vymáhání dluhů, korespondenci i osobní zastupování (soud, exekutorský úřad, advokátní kanceláře),

d) Evidenci sporů

e) Sepsání a evidenci uznání dluhu a formy splátek, kontrolu případné insolvence dlužníků a následný servis při podání přihlášky do registru



V. NADSTANDARTNÍ SLUŽBY

Mimo výše uvedené činnosti můžeme, na základě Vaší konkrétní potřeby, zajistit následující činnosti:

a) Rekonstrukce účetnictví (nezbytné v případě, kdy účetnictví vlastníka nebylo řádně vedeno)

b) Kontrola účetnictví minulých účetních období (vhodné v případě, kdy má vlastník pochybnosti o dosavadní správnosti účetnictví)

c) Prověření historie pohybu prostředků ve fondu oprav a případných dalších fondů (vhodné v případě, kdy má vlastník pochybnosti o způsobu předepisování příspěvků do fondů nebo o oprávněnosti čerpání z fondů)

Pozn. Tyto jednorázové práce jsou prováděny na vyžádání vlastníka a to na základě zvláštní cenové nabídky, která je vypracována v souladu s Vašimi individuálními potřebami.